mércores, 8 de outubro de 2014

Marco conceptual

MARCO CONCEPTUAL

REFLEXIÓN

Na miña desesperación por entender como funciona o mundo laboral de hoxe, decidín facer este curso, aconsellada pola miña orientadora. Estou segura de que o finalizar  poderei  manexar novos conceptos, ferramentas, tendencias etc e de esa maneira  tamén poderei desenvolverme mellor,  coñecer novas maneiras de buscar traballo, novas ferramentas  e novos postos de traballo.

Como para min é todo novo aprendín entre outras cousas como funciona o SEPE e o SPEG que realmente foi proveitoso , os demais conceptos relativos a Europa vinos como máis lonxanos, con relación os anteriores gustaríame que al menos tiveran acceso e compartiran a información  que ambos teñes sobre as personas  inscritas.

Outro tema  realmente interesante foi o que me explicou as causas do paro en España, totalmente novedoso e descoñecido para min. Interesoume moito coñecer e debatir esas duas posturas polas que pasaría a solución do paro, ver os pros e os contras de cada unha e poder así sacar unha conclusión inda que penso que non é un tema para concluir a lixeira e necesitariamos coñecementos moito mais profundos da materia para poder opinar. En principio pareceme mais viable a Keynesiana pero en fin....



Sobre a certificación e formación profesional: teño cousas que decir. Comentábame un amigo, que xa pasou a época do “titulismo e chegou a do saber facer”, paréceme realmente magnífico pero entón pregúntome: por qué desde os Ministerios están empeñados en regalar titulos?, Por qué os AFD teñen tan pouca calidad e son sempre aprobados xerales? Si realmente os queren equiparar os ciclos  deberían ter outra calidade e de esa maneira ganaríanse un prestixio que de esta  non teñen. Por qué a formación bonificada e un fraude? Os cursos teñen un coste minimo de 420 euros que casualmete coincide co mínimo que calquer autónomo ou empresario ten por ter un traballador asalariado. Como formadora que son esto paréceme triste e espeluznante, xa que no nos olvidemos de que estamos usando diñeiro público. Penso que hai que respetar muchísimo cando usamos algo que é de todos.

Eu estou facendo un AFD, porque lóxicamente quero reciclarme pero sinceramente non os vexo con salidas laborales porque non teñen prestixio, tan só é unha maneira  de poder demostrar que realmente estou aproveitando o tempo e indudablemente de aprender.

No me gusta facer críticas cando non son constructivas e desgraciadamente eu non podo aportar nada para mellorar estas deficiencias, tan só estou dando a miña opinión vista do outro lado, botando de menos unha formación de calidade.

A iniciativa emprendeora é moi interesante, sería moito mais viable si se puideran dar as condicions de financiacion e perderamos ese medo o fracaso no que fomos educados tanto desde a escola como desde a propia casa. pero dende logo manexar coñecemento sobre subvencion, estudios de mercado, ferramentas etc é moi valioso.

Do que si estou segura e de que quero coñecer todo canto me sea posible sobre orientación, quero aproveitar este curso que estou facendo con  bastantes sacrificos, teño moitas esperanzas postas en él  para al menos sentirme unha persona capaz de desenvolverme no mundo laboral actual.

Con respecto a Europa , trata de asimilar esa cantidad de información e conceptos que se me esquencen en dous días pero vexo que todo vai enfocado hacia os menores de 30 anos, sobre todo os “NINIS “que realmente no estudiaron porque no quixeron, e mais que víctimas dunha burbuja foron víctimas de unha endeble educación por parde dos propios proxenitores,  fronte os que xa pasamos de esa idade, que estudiamos superando moitas dificultades. Non temos ahora ningún dereito?

Sexa como sexa hai que tirar para adiante  e para eso hai que motivarse, reciclarse e orientarse.


Ahí vos deixo un video (loxicamente sin menospreciar a Emilio Duró que o mais difícil é entendelo) que a min personalmente me axudou nos meus peores momentos, espero  que vosoutros, orientadores  profesionales, tamén  podais axudar a alguén con él.

Ningún comentario:

Publicar un comentario