venres, 19 de setembro de 2014

CHOIVA DE IDEAS!!





Boas compañeir@s!!

Ante todo dicir que son novata nestes temas, tanto de escribir no blog como creación do tagxedo. Tamén destacar que a escritura realmente non é o meu,... pero en fin OS DEBERES SON OS DEBERES!!!


Como podendes observar a imaxen que elexín foi un PARAUGAS!! xa sei que estandes aburridos de usalo estos días de tanta chuvia. Para min esta imaxe significa unha chuvia de ideas, "gotiñas" de adxetivos e palabras que significan para min este curso. Esas gotiñas son: práctico, positivo, aproveitoso, dinámico, compromiso, aptitudes, coñecemento.....etc. 

Decirvos que eu non me dedico específicamente o ámbito da orientación, e iso foi o principal motivo polo que me animei realizar este curso: para ampliar coñecementos neste campo de traballo e polos en práctica na miña profesión (Traballo Social).



1 comentario:

  1. Ahi vamos todos como balas ! nos tiramos á piscina con auga ou sin ela jajajajaj

    ResponderEliminar